Hotels mit Wellnessbereich Samarkand
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Beliebte Hotels mit Wellnessbereich

Mövenpick Samarkand
Mövenpick Samarkand
8.6 von 10, Hervorragend, (34)
Der Preis beträgt CHF 142
inkl. Steuern & Gebühren
29. März–30. März

Emirhan
Emirhan
8.8 von 10, Hervorragend, (54)
Der Preis beträgt CHF 75
inkl. Steuern & Gebühren
29. März–30. März

Dilimah Premium Luxury Hotel
Dilimah Premium Luxury Hotel
9.2 von 10, Wunderbar, (22)
Der Preis beträgt CHF 149
inkl. Steuern & Gebühren
28. März–29. März

Shohjahon Palace
Shohjahon Palace
8.4 von 10, Sehr gut, (9)
Der Preis beträgt CHF 87
inkl. Steuern & Gebühren
27. März–28. März

Platan
Platan
9.0 von 10, Wunderbar, (56)
Der Preis beträgt CHF 69
inkl. Steuern & Gebühren
28. März–29. März

Hilton Samarkand Regency
Hilton Samarkand Regency
9.4 von 10, Aussergewöhnlich, (11)
Der Preis beträgt CHF 192
inkl. Steuern & Gebühren
27. März–28. März

Hilton Garden Inn Samarkand
Hilton Garden Inn Samarkand
8.4 von 10, Sehr gut, (32)
Der Preis beträgt CHF 90
inkl. Steuern & Gebühren
28. März–29. März

Kohinur Plaza
Kohinur Plaza
Der Preis beträgt CHF 147
inkl. Steuern & Gebühren
27. März–28. März
Dies ist der niedrigste Preis pro Nacht, der in den letzten 24 Stunden für einen Aufenthalt mit 1 Übernachtung von 2 Erwachsenen gefunden wurde. Preise und Verfügbarkeiten können sich ändern. Es können zusätzliche Bedingungen gelten.
Mehr über Samarkand erfahren
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Informationen für Samarkand: Hotels mit Wellnessbereich
Samarkand: Hotels mit Wellnessbereich | 51 |
---|---|
Höchster Preis | CHF 192 |
Niedrigster Preis | CHF 69 |
Anzahl der Gästebewertungen | 262 |
Samarkand: Gesamtzahl der Hotels | 241 |
Neuste Bewertungen für Samarkand
Neuste Bewertungen für Samarkand

Mövenpick Samarkand
4/5 Gut
Good hotel with some issues
"In April I booked our room for October, asking for a bathtub. The hotel confirmed that they would provide it as I booked so much in advance. When we arrived we got a room with a shower so I asked for a change, showing the confirmation I received. The receptionist did what he could but I was told that the hotel was fully booked therefore the change would be possible only from the following day. I wasn’t offered any compensation, not even a cup of tea, which would be a nice gesture.
The hotel is clean and well maintained but the cleaning ladies didn’t check if the amenities were really there, I got only empty carton boxes of toothbrushes and combs. The breakfast was ok and with a lot of choices but the coffee was disgusting. My personal highlight was the soap and shampoo - I got addicted to the beautiful smell and I was sad that I couldn’t take a bit of it home. We also used the room service, it arrived quite quickly and the pasta was approved by my picky-eater-child. Minus point: no menu in the room, on TV there was a possibility to “book” very few dishes but this order never went through so it was some kind of fake.
Since the rooms have the doors facing the huge hotel lobby where some Russian-speakers partied until late at night, it was hard to rest.
Overall it is not a bad hotel and it may become even better if the management takes care of the minor things that I mentioned and that might be annoying if someone books a luxury class hotel and expects luxury class service."
Ein verifizierter Reisender hat im Mövenpick Samarkand übernachtet
Vor 6 Monaten gepostet